Όροι και Προϋποθέσεις
Όροι και Προϋποθέσεις
Ημερομηνία Έναρξης:1 Ιαν 2025
Τελευταία Ενημέρωση: 14 Νοεμβρίου 2025
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ, ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ, ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ («Όροι», «Συμφωνία»)
1. ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ, ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
1.1. Αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις εκδίδονται από την SEACHIOS CRANE NAVAL E SERVICOS MARITIMOS LTDA., η οποία είναι εταιρεία δεόντως οργανωμένη σύμφωνα με τους νόμους της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Βραζιλίας, εγγεγραμμένη με CNPJ/Φορολογικό ΑΦΜ 09.258.299/0001-53 και λειτουργεί εμπορικά υπό την επωνυμία Seachios® Marine Services («Seachios», «Εταιρεία», «εμείς» ή «μας»), και θα εφαρμοστεί σε όλες και οποιαδήποτε υπηρεσίες, λειτουργίες, συντονισμούς, παρουσίες, επιθεωρήσεις, καθαρισμούς, επισκευές, προμήθειες, υποβρύχιες/καταδυτικές εργασίες, υπηρεσίες που σχετίζονται με πρακτορεία, έκδοση πιστοποιητικών/εκθέσεων και οποιεσδήποτε άλλες δραστηριότητες που παρέχονται ή οργανώνονται από την Seachios, είτε εντός Βραζιλίας είτε στο εξωτερικό.
1.2. Με την υποβολή αιτήματος, ανάθεσης, παραγγελίας, επιβεβαίωσης ή διαφορετικής χρήσης οποιασδήποτε εξυπηρέτησης από την Seachios — συμπεριλαμβανομένου όταν το αίτημα γίνεται μέσω του καπετάνιου του πλοίου, του πρακτορείου μεταφορών/προστασίας, μεσάζοντα, εργολάβου, κύριου, εταιρείας ομάδας ή αντιπροσώπου — το άτομο ή η οντότητα που ενεργεί με αυτόν τον τρόπο («Πελάτης») αποδέχεται χωρίς αναίρεση, άνευ όρων, πλήρως, τελικά και χωρίς επιφύλαξη αυτούς τους Όρους ως το αποκλειστικό και κυρίαρχο συμβατικό πλαίσιο μεταξύ των μερών. Αυτή η αποδοχή θα είναι σε ισχύ από την πρώτη από:
(a) το αίτημα ή η ανάθεση του Πελάτη (μέσω e-mail, ηλεκτρονικής πλατφόρμας, WhatsApp ή παρόμοιο);
(b) την κινητοποίηση ή κατανομή πόρων της Seachios;
(c) την παραλαβή προσφοράς ή τιμολογίου από την Seachios από τον Πελάτη χωρίς άμεση γραπτή ένσταση· ή
(d) την πραγματική επιβίβαση/παρουσία του προσωπικού, του εξοπλισμού ή των υλικών της Seachios στο πλοίο ή στο λιμάνι.
1.3. Αυτοί οι Όροι αποσκοπούν να προστατεύσουν τη Seachios, τις θυγατρικές της, τους υπεργολάβους και τις εταιρείες της ομάδας από τους λειτουργικούς κινδύνους που είναι τυπικοί για τις θαλάσσιες και λιμενικές δραστηριότητες, από διακοπές ή αρνήσεις που επιβάλλονται από τις αρχές τρίτων, και από μη πληρωμή ή καθυστέρηση πληρωμής από τους πελάτες, τους εργολάβους ή τους μεσάζοντες. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ρητά αυτήν τη φύση και συμφωνεί με την κατανομή του κινδύνου που περιγράφεται εδώ.
2. ΟΡΙΣΜΟΙ
Για τους σκοπούς αυτής της Συμφωνίας:
2.1. «Υπηρεσία» σημαίνει οποιαδήποτε δραστηριότητα που εκτελείται ή διοργανώνεται από την Seachios υπό ή σε σχέση με ένα αίτημα, υπόθεση ανάλυσης, εντολή αγοράς («PO»), παραγγελία, μήνυμα, οδηγία πράκτορα ή εντολή καπετάνιου του Πελάτη, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό: κινητοποίηση; ταξίδια; πρόσβαση σε λιμένες/τερματικούς σταθμούς; έκδοση και υποβολή εγγράφων για επιβίβαση; προσπάθειες επιβίβασης; αναμονή ή χρόνος ετοιμότητας; μερική ή ουσιαστική εκτέλεση; χρήση ή άνοιγμα χημικών και αναλώσιμων; ανάπτυξη πλοίων, εκτοξεύσεων ή σωσιβίων λέμβων; έκδοση εκθέσεων, πιστοποιητικών, φωτογραφιών και βίντεο; και τελική απομαγνητοσκόπηση. Η κινητοποίηση από μόνη της συνιστά Υπηρεσία.
2.2. «Τοποθεσία Επιχειρήσεων» σημαίνει τη χώρα, το λιμάνι, τον τερματικό σταθμό, την αγκυροβόλιο, τη θαλάσσια περιοχή ή άλλη δικαιοδοσία όπου παρέχεται φυσικά η Υπηρεσία.
2.3. «Αρχή Τρίτου» σημαίνει, συμπεριλαμβανομένων αλλά όχι μόνο: ο καπετάνιος και το πλήρωμα του πλοίου· τοπικός ή προστατευτικός πράκτορας ναυτιλίας· αρχή λιμένα· διαχειριστής τερματικού σταθμού· τελωνεία· μετανάστευση· αστυνομία· περιβαλλοντική ή ναυτική αρχή· επιθεωρητής P&I· συμφέροντα φορτίου· ναύλος· ή οποιαδήποτε άλλη δημόσια ή ιδιωτική οντότητα με πραγματικές ή de facto εξουσίες επί των λειτουργιών.
2.4. «Παραδόσεις» σημαίνει οποιοδήποτε πιστοποιητικό, αναφορά, δήλωση, φάκελο φωτογραφιών, βίντεο, έντυπο παρουσίας, κατάλογο ελέγχου, τεχνική σημείωση ή παρόμοιο έγγραφο που παράγεται από την Seachios σε σχέση με την Υπηρεσία.
2.5. «Συνεργαζόμενη / Ομάδα Εταιρεία» σημαίνει οποιαδήποτε οντότητα που ελέγχεται από, ελέγχει ή βρίσκεται υπό κοινό έλεγχο με την Seachios, καθώς και οποιονδήποτε τοπικό συνεργάτη, υπεργολάβο ή αντιπρόσωπο που εμπλέκεται από την Seachios για την εκτέλεση της Υπηρεσίας.
2.6. «Ομάδα Πελάτη» σημαίνει τον Πελάτη, τον γονικό του, τις θυγατρικές, τους συνεργάτες, τους μεσάζοντες, τους αποκαλυπτόμενους ή μη αποκαλυπτόμενους κύριους, τους πραγματικούς ιδιοκτήτες των πλοίων, τους ναυλωτές και οποιαδήποτε οντότητα για χάρη της ή για την οποία ζητείται η Υπηρεσία.
3. ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΞΕΝΩΝ ΟΡΩΝ
3.1. Αυτή η Συμφωνία αποτελεί τη συνολική συμφωνία μεταξύ της Seachios και του Πελάτη σε σχέση με τις Υπηρεσίες και υπερισχύει οποιωνδήποτε προηγούμενων ή ταυτόχρονων επικοινωνιών, κατανοήσεων ή προσταγμάτων, είτε προφορικών είτε γραπτών, που σχετίζονται με το παραπάνω θέμα.
3.2. Σειρά προτεραιότητας θα είναι ως εξής:
(i) αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις;
(ii) η ειδική εμπορική πρόταση, το τιμολόγιο ή η προσφορά που εκδόθηκε από την Seachios;
(iii) το αίτημα, η ανάθεση ή η PO του Πελάτη (μόνο σε ότι αφορά αριθμητικά/ταυτοποιητικά δεδομένα);
(iv) οι λειτουργικές οδηγίες πρακτορείου ή καπετάνιου.
3.3. Οι δικοί του όροι αγοράς του Πελάτη, οι τυποποιημένες συμβάσεις πρακτόρων, οι ρήτρες των καπετάνιων, τα πρότυπα των προμηθευτών ή οι ξένοι τυποποιημένοι όροι αποκλείονται ρητά και δεν θα ισχύουν, εκτός εάν ένας δεόντως εξουσιοδοτημένος αξιωματικός ή διευθυντής της Seachios τους αποδεχτεί ρητά γραπτώς.
3.4. Εάν αυτοί οι Όροι είναι διαθέσιμοι σε περισσότερες από μία γλώσσες, η αγγλική έκδοση θα υπερισχύει.
3.5. Η έναρξη κινητοποίησης, επιβίβασης του προσωπικού της Seachios, παραλαβής των υλικών της Seachios στο πλοίο ή στο λιμάνι, ή ο λειτουργικός συντονισμός από τον Πελάτη ή τον πράκτορά του θα συνιστά αδιαμφισβήτητη απόδειξη της αποδοχής αυτών των Όρων από τον Πελάτη.
4. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
4.1. Αυτή η Συμφωνία θα διέπεται και θα ερμηνεύεται σύμφωνα με τους νόμους της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Βραζιλίας (Código Civil – Lei 10.406/2002; Lei dos Portos – Lei 12.815/2013; normas da Marinha do Brasil; resoluções e normas da ANTAQ; και regulamentos das Administrações/Autoridades Portuárias brasileiras).
4.2. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι η Seachios πραγματοποιεί τις έργασίες της σύμφωνα με, και μπορεί να επικαλεστεί και να εφαρμόσει, συμπεριλαμβανομένων αλλά όχι μόνο:
Έργα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO);
SOLAS (Διεθνής Σύμβαση για την Ασφάλεια της Ζωής στη Θάλασσα);
MARPOL (Διεθνής Σύμβαση για την Πρόληψη της Ρύπανσης από τα Πλοία);
ISM Code (Διεθνής Κώδικας Διαχείρισης Ασφαλείας);
Συστήματα διαχείρισης και ποιότητας που βασίζονται σε ISO (π.χ. ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 εάν και όταν εφαρμόζεται);
Βραζιλιάνικοι κανονισμοί υγείας και ασφάλειας για λιμάνια και θαλάσσιες μεταφορές, συμπεριλαμβανομένων αλλά όχι μόνο των NR-29 (Εργασία σε Λιμάνια και Θαλάσσιες Μεταφορές), NR-33 (Εργασία σε Κλειστούς Χώρους), NR-35 (Εργασία σε Ύψη), NR-6 (PPE), NR-9 (Αναφορές PPRA/PCMSO) και οποιουσδήποτε διάδοχους, συμπληρωματικούς ή ανάλογους κανονισμούς εκδοθέντες από αρμόδιες αρχές.
4.3. Όπου η ασφάλεια, η υγεία, το περιβάλλον, η είσοδος σε κλειστούς χώρους, η εργασία σε ύψη ή η ασφάλεια σε λιμάνια τίθεται σε διακύβευση, η επαγγελματική και λογική κρίση της Seachios σύμφωνα με το παραπάνω πλαίσιο θα είναι τελική και δεσμευτική για την αναστολή ή την εγκατάλειψη της εργασίας, χωρίς ευθύνη.
4.4. Σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ αυτών των Όρων και ενός ξένου νόμου ή της εσωτερικής πολιτικής ενός Πελάτη, αυτοί οι Όροι θα υπερισχύουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
5. ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
5.1. Η Seachios παρέχει εξειδικευμένες, εναρμονισμένες με τη νομοθεσία θαλάσσιες, λιμενικές, υποβρύχιες και τεχνικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων αλλά όχι μόνο: καθαρισμός χοάνης φορτίου; καθαρισμός δεξαμενής; αποξέστηση, κόψιμο και αφαίρεση σκουριάς; επιβατηγό πλήρωμα/μονάδα; αντικατάσταση ανυψωτικού/καλωδίου; υποβρύχιες / καταδυτικές / ελέγχοι / προπέλες / πηδαλίων λειτουργίες; υποβρύχιες επιθεωρήσεις (UWI / UWILD); παροχή χημικών και αναλώσιμων; κινητοποίηση με εκτόξευση, σωσίβια λέμβο ή πλοίο εξυπηρέτησης; υπηρεσίες πρακτόρευσης και προστατευτικού πρακτόρευσης; λογιστική και διαρρύθμιση επιβίβασης; και έκδοση τεχνικών εκθέσεων, σημειώσεων παρουσίας, πιστοποιητικών και υποστηρικτικών εγγράφων.
5.2. Η Seachios μπορεί, κατά την αποκλειστική της κρίση και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, να εκτελεί ή να έχει εκτελεσθεί την Υπηρεσία από οποιαδήποτε Συνεργαζόμενη / Ομάδα Εταιρεία, πιστοποιημένο υπεργολάβο, τοπικό πάροχο ή αντιπρόσωπο, για λόγους λογιστικής διαχείρισης, ασφάλειας, συμμόρφωσης ή οικονομίας κόστους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι υποχρεώσεις του Πελάτη, ιδίως η πληρωμή, παραμένουν άμεσα οφειλόμενες προς την Seachios, και όλες οι προστασίες, οι περιορισμοί και οι αποζημιώσεις που περιέχονται εδώ θα ωφελούν εξίσου την εν λόγω Συνεργαζόμενη / Ομάδα Εταιρεία, υπεργολάβο ή αντιπρόσωπο («ρήτρα Ιμαλάια»).
5.3. Συνεχής και Ενιαία Ευθύνη. Όπου η Υπηρεσία παραγγέλνεται από, προς όφελος ή μέσω περισσότερων από μίας εταιρειών, μεσαζόντων ή αντιπροσώπων που ανήκουν στην ίδια εμπορική ή οικονομική ομάδα, όλες αυτές οι οντότητες θα θεωρούνται συνεχώς και ενιαία υπεύθυνες για την πλήρη και έγκαιρη πληρωμή όλων των ποσών που οφείλονται στην Seachios.
6. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΗ, ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ
6.1. Ο Πελάτης θα πρέπει, με δική του δαπάνη και κίνδυνο, να διατάξει, να εξασφαλίσει και να παρέχει όλες τις απαραίτητες άδειες, άδειες πρόσβασης, άδειες επιβίβασης, λίστες επιβατών, τελωνειακές απελευθερώσεις, ταυτότητες λιμένων και οποιαδήποτε άλλα έγγραφα που απαιτούνται από οποιαδήποτε Αρχή Τρίτου, προκειμένου να επιτρέψει στο προσωπικό, τον εξοπλισμό, τα πλοία, τα χημικά και τα αναλώσιμα της Seachios να φτάσουν με ασφάλεια και έγκαιρα στο πλοίο ή τον χώρο εργασίας.
6.2. Οποιαδήποτε καθυστέρηση, παρεμπόδιση, περιορισμός, αναστολή ή άρνηση πρόσβασης που επιβάλλεται από μια Αρχή Τρίτου, από τον καπετάνιο του πλοίου, από τον τερματικό σταθμό ή από τους ίδιους εκπροσώπους του Πελάτη δεν θα απαλλάξει τον Πελάτη από τις υποχρεώσεις πληρωμής του και θα θεωρηθεί ως λειτουργικός κίνδυνος από την πλευρά του Πελάτη.
6.3. Έγκριση Τρίτου όχι Προϋπόθεση. Οι υποχρεώσεις πληρωμής βάσει αυτής της Συμφωνίας είναι ανεξάρτητες και δεν θα εξαρτώνται από την έγκριση, αποδοχή ή πληρωμή από οποιονδήποτε ναυλωτή, συμφέρον φορτίου, P&I κλαμπ, τερματικού σταθμού, αρχή λιμένα ή οποιονδήποτε άλλο τρίτο.
6.4. Ο Πελάτης θα πρέπει να διασφαλίσει ότι το πλοίο και ο τόπος εργασίας θα διατηρούνται σε συνθήκες που είναι ασφαλείς και συμβατές με τις παραπάνω διεθνείς και τοπικές ρυθμίσεις και θα πρέπει να εφαρμόζει άμεσα οποιαδήποτε διορθωτικά μέτρα που υποδεικνύονται από το προσωπικό της Seachios.
7. ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
7.1. Η κινητοποίηση θεωρείται ότι ξεκινά μόλις το προσωπικό, ο εξοπλισμός, τα υποστηρικτικά πλοία, τα χημικά ή τα αναλώσιμα της Seachios αναχωρήσουν από τη βάση τους ή αποκλειστικά κατανέμονται για την επιχείρηση του Πελάτη, ακόμη και αν το πλοίο δεν είναι ακόμη έτοιμο, μπάι κοντά ή εκκαθαρισμένο.
7.2. Εάν, μετά την κινητοποίηση, η Υπηρεσία δεν μπορεί να ξεκινήσει ή πρέπει να διακοπεί, ανασταλεί ή επιβραδυνθεί λόγω οποιουδήποτε λόγου μη αποκλειστικά αποδοτέου στην Seachios — συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό: εντολές ή απορρίψεις από τον Πελάτη / τον Εργολάβο / κύριους συμβάσεις· ενέργειες ή παραλείψεις των εκπροσώπων ή μεσαζόντων τους· εντολές ή απορρίψεις από οποιαδήποτε Αρχή Τρίτου· περιορισμοί τερματικού σταθμού ή λιμένα· ασφαλείς στάσεις· δυσμενές καιρός ή θαλασσοκρατία· κλείσιμο ράβδου ή λιμένα· πτητική κράτηση υλικών από τα τελωνεία· έλλειψη εκκαθάρισης αντιπροσώπου· αλλαγή στο πρόγραμμα του πλοίου· ή εντολές από την P& I, ναυλωτή ή συμφέροντα φορτίου — τότε η Seachios θα δικαιούται:
(a) να τιμολογήσει το πλήρες κόστος κινητοποίησης;
(b) να χρεώσει τον χρόνο αναμονής για το προσωπικό και τον εξοπλισμό;
(c) να τιμολογήσει όλα τα υλικά, τα χημικά και τα αναλώσιμα που έχουν ήδη ανοιχτεί, χρησιμοποιηθεί, μεταφερθεί ή είναι διαθέσιμα;
(d) να χρεώσει οποιαδήποτε αναζωογόνηση που απαιτείται για να επαναλάβει ή να επαναλάβει την Υπηρεσία.
7.3. Ελάχιστη Πληρωμή για Πρώιμη Διακοπή. Όπου η διακοπή γίνεται πριν την ουσιαστική εκτέλεση, ο Πελάτης θα πληρώσει σε οποιαδήποτε περίπτωση ένα ελάχιστο ποσό ίσο με το 50% (πενήντα τοις εκατό) της συμφωνημένης τιμής υπηρεσίας, επιπλέον της κινητοποίησης, αναμονής και υλικών ήδη καταναλωμένων.
7.4. Ουσιαστική εκτέλεση που διακόπτεται από δράστες πλευράς Πελάτη. Όπου η Υπηρεσία έχει ουσιαστικά εκτελεστεί — για παραδειγματολόγηση, μη εξαντλητικούς σκοπούς, τέτοια ουσιαστική εκτέλεση χαρακτηριζόμενη, μεταξύ άλλων, από το, (i) 60% (εξήντα τοις εκατό) ή περισσότερο του καθαρισμού χώρου φόρτωσης ολοκληρωμένο; (ii) σχεδόν ολοκληρωμένη αντικατάσταση καλωδίου ανύψωσης ή συρματόσχοινου; (iii) υποβρύχια επιθεώρηση, καθαρισμός ή γυάλισμα ουσιαστικά ολοκληρωμένα; ή (iv) η πλήρης ή ουσιαστική ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εξοπλισμού και αναλώσιμων αρχικά προβλεπόμενων — και η συνέχιση, ολοκλήρωση ή επίσημη παράδοση της Υπηρεσίας στη συνέχεια διακόπτεται, αναβάλλεται ή ακυρώνεται από τον Πελάτη / εργολάβο / κύριους συμβάσεις, από οποιουδήποτε εκπροσώπους, μεσαζόντες ή αντιπροσώπους τους ή από οποιαδήποτε Αρχή Τρίτου (συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, του καπετάνιου του πλοίου, του τοπικού ή προστατευτικού πράκτορα, του τερματικού σταθμού, των τελωνείων, της λιμενικής αρχής, της P&I ή των συμφερόντων φορτίου), η Seachios θα δικαιούται να τιμολογήσει έως και το 100% (εκατό τοις εκατό) της αρχικά συμφωνημένης τιμής υπηρεσίας, με βάση την απόφαση πως ήταν αδύνατο να ολοκληρωθεί λόγω αιτιών πέρα από τον έλεγχο της Seachios και αφού η Seachios είχε ήδη δεσμεύσει το σύνολο ή τη σημαντική πλειονότητα των απαιτούμενων πόρων για την εκτέλεση της εργασίας.
7.5. Ασφαλείς ή μη συμμορφούμενες συνθήκες. Εάν το προσωπικό της Seachios θεωρήσει, στην λογική και επαγγελματική του κρίση, ότι το πλοίο, η αποβάθρα, η πρόσβαση, ο κλειστός χώρος, η εργασία σε ύψη ή το περιβάλλον λειτουργίας είναι ανασφαλή, ανθυγιεινά ή μη συμμορφούμενα με οποιδήποτε εφαρμόσιμο διεθνή ή τοπικό κανονισμό, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, του IMO, SOLAS, MARPOL, ISM Code, διαδικασίες ISO, βραζιλιάνικους κανόνες ασφάλειας λιμένων και πρότυπα εργασίας βραζιλιάνικης ασφάλειας όπως NR-29, NR-33, NR-35 και οποιοδήποτε άλλο κανονισμό, κανόνα, εγκύκλιο ή απαίτηση ανάλογου περιεχομένου, η Seachios μπορεί άμεσα να αναστείλει, αρνηθεί να ξεκινήσει ή να εγκαταλείψει την Υπηρεσία. Σε τέτοια περίπτωση, η Υπηρεσία θα θεωρηθεί κατάλληλα εκτελεσμένη μέχρι το σημείο αναστολής και θα τιμολογηθεί αναλόγως, και η Seachios δεν θα υποστεί καμία ευθύνη για καθυστερήσεις, επαναπρογραμματισμούς, μη διαθεσιμότητα ή προκύπτουσες απώλειες.
8. ΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΠΛΗΡΩΜΗ, ΑΝΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΙ ΜΗΝΙΑΙΟΣ ΤΟΚΟΣ
8.1. Εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά γραπτώς, όλα τα τιμολόγια που εκδίδονται από την Seachios είναι πληρωτέα άμεσα κατά την παρουσίαση ή εάν αναφέρεται στην περίοδο εμπορικής πληρωμής που αναγράφεται στην τιμολογηση.
8.2. Ο Πελάτης θα πληρώσει πλήρως, σε ισοδύναμα κεφάλαια, χωρίς καμία έκπτωση, αντιλογισμό, παρακράτηση ή κρατήσεις, είτε λόγω υποτιθέμενων ελαττωμάτων, παραπόνων τρίτων, φόρων ή άλλων.
8.3. Προϋπόθεση Πληρωμής - πληρωμή πρώτα, απαίτηση αργότερα. Η πλήρης και άνευ όρων πληρωμή όλων των τιμολογίων εκδοθέντων από την Seachios σε σχέση με τη σχετική Υπηρεσία θα αποτελεί προϋπόθεση για οποιοδήποτε δικαίωμα του Πελάτη να εγείρει απαιτήσεις, να πραγματοποιεί αντιλογισμούς, να λαμβάνει πιστώσεις, να απαιτεί επανάληψη της εργασίας ή να δικές αποζημιώσεις από την Seachios. Πριν από την εκτέλεση αυτής της πληρωμής, οποιαδήποτε τέτοια δικαιώματα παραμένουν σε αναστολή.
8.4. Εξωδικαστική ειδοποίηση. Σε περιπτώσεις μη πληρωμής, η Seachios μπορεί να αποστέλλει εξωδικαστική ειδοποίηση στον Πελάτη (συμπεριλαμβανομένου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που χρησιμοποιείται για τη λειτουργία). Εάν ο Πελάτης αποτύχει να διορθώσει την κατάσταση καθυστέρησης μέσα σε 15 (δεκαπέντε) ημέρες από μια τέτοια ειδοποίηση, η Seachios μπορεί, σωρευτικά:
(i) να αναστείλει, αρνηθεί να ξεκινήσει ή να διακόψει οποιαδήποτε τρέχουσα ή μελλοντική Υπηρεσία;
(ii) να παρακρατήσει και να διακρατήσει οποιαδήποτε και όλες τις Παραδόσεις;
(iii) να επιταχύνει όλα τα εκκρεμή ποσά;
(iv) να κινήσει δικαστικά ή διαιτητικά μέτρα για είσπραξη και/ή σύλληψη πλοίου.
8.5. Τόκοι. Οποιοδήποτε οφειλόμενο ποσό θα επιβαρύνεται με τόκους υπερημερίας με ρυθμό 10% (δέκα τοις εκατό) ανά μήνα πάνω από το συνολικό ποσό του τιμολογίου, υπολογιζόμενο pro rata die από την αρχική ημερομηνία λήξης έως την πλήρη και τελική πληρωμή, χωρίς να αποκλείεται η χρήση νομισματικής προσαρμογής, διόρθωσης ή αναπροσαρμογής όπου εφαρμόζεται.
8.6. Έξοδα είσπραξης και δικηγορικές αμοιβές. Ο Πελάτης θα αποζημιώσει την Seachios για όλα τα λογικά έξοδα είσπραξης, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, των δικηγορικών/δικηγορικών αμοιβών, των δικαστικών ή διαιτητικών εξόδων, των λιμενικών και διοικητικών χρεώσεων και των εξόδων εκτελέσεως, είτε προκύπτουν στη Βραζιλία είτε στο εξωτερικό.
8.7. Διασταυρούμενη Προεπιλογή. Οποιαδήποτε αδυναμία του Πελάτη σχετικά με οποιοδήποτε τιμολόγιο, πλοίο, Υπηρεσία ή ανάθεση θα δώσει στη Seachios το δικαίωμα να αναστέλλει, να κρατά παραδόσεις και να εφαρμόζει τα δικαιώματά της σε σχέση με όλα τα άλλα τιμολόγια, πλοία, Υπηρεσίες ή αναθέσεις του ίδιου Πελάτη ή οντοτήτων εντός της ίδιας Ομάδας Πελάτη.
8.8. Η Seachios μπορεί, ανά πάσα στιγμή και κατά την αποκλειστική της απόφαση, να απαιτήσει από τον Πελάτη να παρέχει προκαταβολή, ασφάλεια, τραπεζική εγγύηση, δέσμευση από P&I ή παρόμοια οικονομική βεβαιότητα ως προϋπόθεση για την έναρξη ή συνέχιση της Υπηρεσίας.
9. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ, ΕΝΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΣΗ ΠΛΟΙΟΥ
9.1. Η Seachios θα έχει συμβατικό δικαίωμα κράτησης και ασφάλειας πάνω σε όλες τις Παραδόσεις και μπορεί να αρνηθεί να εκδώσει ή να απελευθερώσει οποιοδήποτε πιστοποιητικό, έκθεση, φωτογραφία, βίντεο ή παρόμοιο έγγραφο έως ότου έχει λάβει πλήρη πληρωμή όλων των οφειλόμενων ποσών. Ο Πελάτης δεν θα αντιμετωπίσει την Υπηρεσία ως ημιτελή ή ελαττωματική μόνο επειδή η Seachios ασκεί αυτό το δικαίωμα.
9.2. Στο βαθμό που επιτρέπεται από το ισχύον δίκαιο, η Seachios θα έχει δικαίωμα να ασκήσει θαλάσσια ασφάλεια ή ισοδύναμη ασφάλεια πάνω στο πλοίο που ωφελήθηκε από την Υπηρεσία για ανεξόφλητες χρεώσεις που απορρέουν από αυτήν την Υπηρεσία.
9.3. Αν η χρεοκοπία παραμένει μετά την περίοδο των 15 ημερών που ακολουθεί την εξωδικαστική ειδοποίηση, η Seachios μπορεί, με αποκλειστική της κρίση, να επιδιώξει δικαστική σύλληψη, κράτηση, δέσμευση ή οποιοδήποτε παρόμοιο συντηρητικό μέτρο πάνω στο πλοίο στη Βραζιλία ή σε οποιαδήποτε άλλη δικαιοδοσία όπου αυτό το πλοίο μπορεί να βρίσκεται, για να εξασφαλίσει την πληρωμή: (i) των εκκρεμών ποσών, (ii) των καθυστερημένων τόκων, (iii) της νομισματικής προσαρμογής, (iv) των εξόδων είσπραξης και (v) των δικηγορικών/δικηγορικών αμοιβών.
9.4. Όλα τα νομικά, δικαστικά, λιμενικά, δικαιολογητικά, δικηγορικά και διοικητικά έξοδα που προκύπτουν από την Seachios για την απόκτηση, τη διατήρηση ή την άρση τέτοιας κατάσχεσης ή κράτησης θα είναι με αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη.
10. ΕΔΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ «ΧΩΡΙΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗ»
10.1. Όπου η Seachios, σε μια έκτακτη εμπορική βάση, προσφέρει ή αποδέχεται μια «χωρίς θεραπεία, χωρίς πληρωμή» δομή, τέτοια διευθέτηση θα ισχύει αυστηρά και αποκλειστικά για την Τοποθεσία Επιχειρήσεων (δηλαδή, τη χώρα, το λιμάνι ή τη δικαιοδοσία όπου φυσικά παρέχεται η Υπηρεσία).
10.2. Τέτοια διευθέτηση «χωρίς θεραπεία, χωρίς πληρωμή» δεν θα ερμηνευθεί ως γενική ή διασυνοριακή παραίτηση από τις υποχρεώσεις πληρωμής του Πελάτη, ούτε ως δικαίωμα αντιλογισμού ή αναστολής πληρωμών που οφείλονται σε άλλα λιμάνια, δικαιοδοσίες, πλοία ή επόμενες επιχειρήσεις.
10.3. Ακόμη και υπό μια διευθέτηση «χωρίς θεραπεία, χωρίς πληρωμή», ο Πελάτης θα παραμένει υπεύθυνος για: (i) την κινητοποίηση και την απομάκρυνση· (ii) τα έξοδα που αφορούν εκκαθάριση και πρόσβαση· (iii) υλικά, χημικά και αναλώσιμα που έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί· (iv) χρόνο αναμονής ή αναμονής λόγω παραγόντων τρίτων· και (v) οποιοδήποτε ελάχιστο ποσοστό που αναφέρεται στην παράγραφο 7.3 παραπάνω.
11. ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ SEACHIOS
11.1. Οποιαδήποτε υπηρεσιακή αναφορά, έντυπο παρουσίας, χρονική καταγραφή, φωτογραφία ή βίντεο, λίστα κατανάλωσης υλικών ή απόδειξη παράδοσης που εκδίδεται ή παράγεται από την Seachios σε σχέση με την Υπηρεσία θα συνιστά prima facie απόδειξη των γεγονότων που δηλώνονται σ'αυτήν και της πραγματικά παρασχεθείσας Υπηρεσίας, και θα δεσμεύει τον Πελάτη εκτός αν ο Πελάτης αποδείξει γραπτά, τεχνικά στοιχεία στο αντίθετο εντός 5 (πέντε) ημερών από την παραλαβή.
11.2. Τα λειτουργικά αρχεία μπορεί να εκδοθούν στα Πορτογαλικά ή στα Αγγλικά και θα είναι πλήρως έγκυρα και εφαρμόσιμα έναντι του Πελάτη.
12. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΗΣ
12.1. Στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπει το ισχύον δίκαιο, η συνολική ευθύνη της Seachios, των Συνεργαζόμενων της, των υπεργολάβων και των σχετιζόμενων οντοτήτων που προκύπτει ή σχετίζεται με οποιαδήποτε Υπηρεσία, είτε από σύμβαση, αδικοπραξία (συμπεριλαμβανομένης της αμέλειας), νόμιμη υποχρέωση ή διαφορετικά, δεν θα υπερβαίνει σε καμία περίπτωση το συνολικό ποσό που πράγματι καταβλήθηκε από τον Πελάτη στην Seachios για την συγκεκριμένη Υπηρεσία που έδωσε αφορμή για την αξίωση.
12.2. Εάν, κατά τη διάρκεια της αξίωσης, ο Πελάτης δεν έχει πληρώσει ακόμη τα σχετικά τιμολόγια, η Seachios δεν θα έχει καμία υποχρέωση whatsoever
να πληρώσει, να αποζημιώσει, να αποζημιώσει ή να αποζημιώσει τον Πελάτη. Οποιαδήποτε ενδεχόμενη αποζημίωση εξαρτάται ρητά από την προηγούμενη πλήρη πληρωμή από τον Πελάτη.
12.3. Σε καμία περίπτωση η Seachios δεν θα ευθύνεται για έμμεσες, επακόλουθες, ειδικές, ποινικές ή υποδειγματικές ζημιές, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, της απώλειας μίσθωσης, απώλειας ναύλου, υπερ-νεκρής περίμενης, απώλειας ναύλου, απώλειας κέρδους, απώλειας φήμης, ποινικών προστίμων ή αποζημιώσεων που επιβάλλονται στον Πελάτη από τρίτους.
12.4. Όπου η ζημία, το περιστατικό ή η απώλεια προκλήθηκαν, ενεργοποιήθηκαν ή επιδεινώθηκαν από (i) οποιαδήποτε εντολή, παράλειψη ή ανθυγιεινή πρακτική του καπετάνιου ή του πληρώματος του πλοίου, (ii) τον τοπικό ή προστατευτικό πράκτορα, (iii) τον τερματικό σταθμό ή την λιμενική αρχή, (iv) ανασφαλείς ή μη συμμορφούμενες συνθήκες στο πλοίο ή στο λιμάνι, ο Πελάτης συμφωνεί να αποζημιώσει και να απελευθερώσει την Seachios από και ενάντια σε οποιεσδήποτε και όλες τις σχετικές απαιτήσεις, απώλειες, ζημιές, πρόστιμα, ποινές και έξοδα, συμπεριλαμβανομένων των δικηγορικών/δικηγορικών αμοιβών.
12.5. Όχι σύμβαση μεταφοράς. Τα μέρη αναγνωρίζουν ότι η Υπηρεσία δεν αποτελεί μεταφορά θαλασσίων εμπορευμάτων και ότι οποιοδήποτε υποχρεωτικό καθεστώς που εφαρμόζεται στη μεταφορά (συμπεριλαμβανομένων των Κανόνων Χάγης, Χάγη-Βίσμπι ή Χάμπουργκ) δεν θα εφαρμόζεται.
13. ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
13.1. Η Seachios δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε αποτυχία ή καθυστέρηση στην εκτέλεση των υποχρεώσεών της όταν αυτή η αποτυχία ή καθυστέρηση προκύπτει από γεγονότα, περιστάσεις ή αιτίες πέραν του λογικού ελέγχου της, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, και αν προκαθορισμένων στην ημερήσια πορεία των λιμενικών εργασιών: Φυσικά φαινόμενα· καταιγίδες· βάρκες; πλημμύρες; αστραπές; σεισμοί; πράξεις πολέμου, τρομοκρατίας ή πειρατείας; διαταραχή του πολίτη; απεργίες; αποκλεισμοί; κλεισίματα λιμένων ή τερματικών σταθμών· επιθεωρήσεις, εμπάργκο, κατασχέσεις ή κατασχέσεις από τις αρχές; επιθέσεις στο κυβερνοχώρο; συστημικές αποτυχίες IT; διακοπές ρεύματος; μη διαθεσιμότητα πιλότων, ρυμουλκών, αγκυροβολήσεων ή υπηρεσιών ρίψης· αλλαγή στάθμευσης· και οποιονδήποτε άλλο περιορισμό συγκεκριμένου περιεχομένου λιμένα ή πλοίου τέτοιας φύσης.
13.2. Σε οποιαδήποτε τέτοια περίπτωση, η εκτέλεση από την Seachios θα αναστέλλεται για τη διάρκεια του συμβάντος και ο Πελάτης θα επωμισθεί όλα τα έξοδα αναμονής και κινητοποίησης.
14. ΚΥΡΩΣΕΙΣ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΜΕΡΗ, KYC ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ
14.1. Η Seachios εκτελεί τις εργασίες της με συμμόρφωση με τα ισχύοντα καθεστώτα κυρώσεων, εξαγωγικού ελέγχου και αντιμετώπισης τρομοκρατίας, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, τα οποία διαχειρίζονται τα Ηνωμένα Έθνη, η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (συμπεριλαμβανομένου OFAC), το Ηνωμένο Βασίλειο (OFSI/HMT), και βραζιλιάνικες αρχές.
14.2. Με την ανάθεση σύμβασης στην Seachios, ο Πελάτης δηλώνει και εγγυάται ότι ούτε αυτός, ούτε το πλοίο, ούτε ο τελευταίος πραγματικός κάτοχος της συμμετοχής, ούτε οποιοσδήποτε μεσάζοντας ή πράκτορας που εμπλέκεται στο αίτημα είναι πρόσωπο ή οντότητα που είναι καταγεγραμμένο, ιδιοκτησία ή ελεγχομενο, ή ενεργεί εκ μέρους ενός προσώπου ή οντότητας που είναι καταγραμμένο, σε οποιαδήποτε ισχύουσα λίστα κυρώσεων ή απαγορευμένων προσώπων.
14.3. Δεν θα υποχρεούται Seachios να παρέχει, συνεχίσει ή ολοκληρώσει οποιαδήποτε Υπηρεσία όταν η Seachios, ενεργώντας με καλή πίστη, αναγνωρίσει ή εύλογα υποπτεύεται ότι ο Πελάτης, το πλοίο, ο τελικός χρήστης, ο μεσάζοντας ή η συναλλαγή υπόκεινται σε τέτοιες κυρωσεις ή περιορισμούς. Σε τέτοια περίπτωση, η Seachios μπορεί αμέσως να αναστείλει ή να τερματίσει την Υπηρεσία, και όλα τα ποσά που έχουν ήδη κινητοποιηθεί, καταβάλλονται ή εκτελούνται μέχρι την αναστολή παραμένουν πλήρως οφειλόμενα και πληρωτέα από τον Πελάτη.
14.4. Ο Πελάτης θα ενημερώνει άμεσα την Seachios για οποιαδήποτε πραγματική ή απειλητική εισαγωγή του Πελάτη, του πλοίου ή του τελικού πραγματικού ιδιοκτήτη σε οποιαδήποτε λίστα κυρώσεων ή απαγορευμένων προσώπων. Η Seachios μπορεί να αποκαλύψει σε αρμόδιες αρχές οποιαδήποτε πληροφορία είναι εύλογα απαραίτητη για να επιδείξει συμμόρφωση με κυρωσεις.
14.5. Οποιαδήποτε απόκρυψη, ψευδή δήλωση ή παράλειψη από τον Πελάτη σχετικά με τα κυρωμένα μέρη θα αναθέσει στον Πελάτη την πλήρη ευθύνη για την αποζημίωση και την απελευθέρωση της Seachios από και κατά οποιωνδήποτε προστίμων, ποινών, απωλειών, νομικών αμοιβών και εξόδων που προκύπτουν.
15. ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΦΡΑΓΜΟΣ
15.1. Οποιαδήποτε αξίωση οποιασδήποτε φύσης που πηγάζει ή σχετίζεται με την Υπηρεσία θα πρέπει να κοινοποιηθεί εγγράφως στην Seachios εντός 15 (δεκαπέντε) ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Υπηρεσία παρεχόταν ή έπρεπε να παρέχεται.
15.2. Οποιαδήποτε νομική ή διαιτητική διαδικασία σχετικά με μια τέτοια αξίωση θα πρέπει να ξεκινήσει εντός 30 (τριάντα) ημερών αμά τη λήξη της.
15.3. Η τήρηση των παραπάνω περιόδων κοινοποίησης και έναρξης θα είναι προϋπόθεση για το δικαίωμα του Πελάτη να ζητήσει οποιαδήποτε θεραπεία. Αποτυχία του Πελάτη (i) να κοινοποιήσει εντός της περιόδου 15 ημερών και/ή (ii) να ξεκινήσει τη διαδικασία εντός της επόμενης περιόδου των 30 ημερών θα καταστήσουν την αξίωση χρονικά κλειστή, εξαφανισμένη και αμετάβλητα σχηματιζόμενη.
16. ΜΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΕΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΜΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΜΕΣΗ ΜΙΣΘΩΣΗ
16.1. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι η Seachios μπορεί να αποκαλύψει ή να διαθέσει στον Πελάτη ορισμένους υπεργολάβους, δύτες, εταιρείες λανθάσματος ή τεχνικές ομάδες που είναι μέρος του λειτουργικού δικτύου της Seachios.
16.2. Οποιαδήποτε άμεση συνεργασία από τον Πελάτη με έναν υπεργολάβο, δύτη, εταιρεία λανθάσματος ή τεχνική ομάδα που παρουσιάστηκε ή είναι διαθέσιμη από την Seachios, εντός 12 (δώδεκα) μηνών από την Υπηρεσία, χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση της Seachios, θα αποδίδει στη Seachios το δικαίωμα συμβατικής ποινής ίσης με το μεγαλύτερο από:
(i) USD 10,000.00 (δέκα χιλιάδες δολάρια Η.Π.Α.); ή
(ii) 20% (είκοσι τοις εκατό) της αντιστροφής αξίας του συμβολαίου,
χωρίς να αποκλείεται το δικαίωμα της Seachios να απαιτήσει πρόσθετες ζημιές.
17. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΛΥΣΗ ΔΙΕΝΕΞΕΩΝ, ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΣΥΛΙΑΣ
17.1. Αυτή η Συμφωνία θα διέπεται από τους νόμους της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Βραζιλίας.
17.2. Οποιαδήποτε διένεξη που δεν επιλύεται φιλικά εντός 30 (τριάντα) ημερών μπορεί, κατά αποκλειστική και αποκλειστική επιλογή της Seachios, να υποβληθεί σε δεσμευτική διαιτησία βάσει των Κανόνων ICC ή UNCITRAL, με έδρα στη Santos, Πολιτεία Σάο Πάολο, Βραζιλία, στα Πορτογαλικά ή Αγγλικά.
17.3. Εάν η διαιτησία δεν είναι διαθέσιμη ή δεν μπορεί να εφαρμοσθεί, τα δικαστήρια της Santos, Πολιτεία Σάο Πάολο, Βραζιλία, θα έχουν αποκλειστική δικαιοδοσία, εξαιρουμένων οποιουδήποτε άλλου φόρουμ, και ο Πελάτης αποποιείται τυχόν ενστάσεων λόγω forum non conveniens.
17.4. Πληρωμή τώρα / διαφωνήστε αργότερα. Σε καμία περίπτωση η ύπαρξη διαφωνίας, απαίτησης ή διαιτησίας δεν θα εξουσιοδοτήσει τον Πελάτη να αναστείλει, μειώσει ή καθυστερήσει οποιαδήποτε πληρωμή που οφείλεται.
17.5. Αποποίηση κυριαρχικής ή ανάλογης ασυλίας. Αν ο Πελάτης είναι κρατικός, δημόσιος, κρατικός, κυβερνητικός ή υπερεθνικός φορέας, αυτός αμετάβλητα αποκηρύσσει οποιαδήποτε και όλα τα δικαιώματα κυριαρχικής, διπλωματικής, εκτελεστειακής ή κατάσχεσης ασυλίας σε σχέση με αυτόν, τα περιουσιακά του στοιχεία και το πλοίο, στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπει το ισχύον δίκαιο, σε σχέση με οποιαδήποτε επιβολή, σύλληψη ή είσπραξη που απορρέει από αυτούς τους Όρους.
18. ΔΙΑΦΟΡΑ
18.1. Ανεξαρτησία. Εάν οποιαδήποτε διάταξη αυτών των Όρων κριθεί άκυρη ή μη εφαρμόσιμη, οι υπόλοιπες διατάξεις θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.
18.2. Καμία παραίτηση. Η αδυναμία ή καθυστέρηση της Seachios στην άσκηση οποιουδήποτε δικαιώματος ή αποζημίωσης δεν θα λειτουργήσει ως παραίτηση από αυτά.
18.3. Εκχώρηση. Ο Πελάτης δεν μπορεί να εκχωρήσει ή να μεταφέρει οποιαδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του δυνάμενου των Όρων χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση της Seachios. Η Seachios μπορεί να εκχωρήσει τα δικαιώματά της σε Συνεργαζόμενες / Ομάδα Εταιρείες.
18.4. Επιβίωση. Οι διατάξεις που αφορούν την πληρωμή, τους τόκους, τη μη αντιλογιστική παύση, τον περιορισμό της ευθύνης, την αποζημίωση, το χρονικό φράγμα, το δικαίωμα παρακράτησης, τη σύλληψη πλοίου, τις κυρώσεις, τον επιβλητέο δίκαιο και τη λυση διενέξεων θα επιβιώσουν την λήξη, την εκτέλεση ή την ακύρωση της Υπηρεσίας.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ I – ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ
Η Seachios θα είναι δικαιούχος να εφαρμόζει, κατά την αποκλειστική της κρίση, το αυστηρότερο από τα ακόλουθα όποτε υπάρχει σύγκρουση:
(a) Διεθνείς κανόνες (IMO, SOLAS, MARPOL, ISM Code);
(b) Βραζιλιάνικοι κανόνες ασφάλειας λιμένων και λιμένων (NR-29, NR-33, NR-35, NR-6 και διάδοχοι)?
(c) Απαιτήσεις ασφαλείας της Αρχής Λιμένα, Τερματικού Σταθμού ή Κατόχου Πλοίου, αν είναι αυστηρότερες από (a) και (b).Οποιαδήποτε άρνηση από το πλοίο ή από τον Πελάτη να εφαρμόσει βασικά μέτρα ασφάλειας (δοκιμή αερίου, άδεια εργασίας, προστασία από πτώσεις, διαδικασίες εισόδου σε κλειστούς χώρους, PPE, lock-out/tag-out, άδεια ζεστής εργασίας) θα εξουσιοδοτεί την Seachios να αναστείλει και να τιμολογήσει.
Φωτογραφικές και βιντεοσκοπικές καταγραφές που λαμβάνονται από την Seachios για σκοπούς HSSE και συμμόρφωσης μπορεί να κρατηθούν και να χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικά στοιχεία.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II – ΚΥΡΩΣΕΙΣ, KYC ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
Η Seachios μπορεί ανά πάσα στιγμή να ζητήσει έγγραφα KYC/AML από τον Πελάτη, το πλοίο, τον τελικό πραγματικό ιδιοκτήτη ή οποιονδήποτε μεσάζοντα.
Η αδυναμία παροχής αυτών των εγγράφων εντός εύλογου χρονικού διαστήματος θα εξουσιοδοτεί την Seachios να αναστείλει ή να ακυρώσει την Υπηρεσία, χωρίς ευθύνη και χωρίς να προδικάζεται την τιμολόγηση.
Όπου προσδιορίζεται κυρωμένος - απαγορευμένος πρόσωπο ή οντότητα, η Seachios μπορεί να αποκαλύψει το γεγονός σε αρμόδιες αρχές και στους ίδιους ασφαλιστές P&I του Πελάτη.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ III – ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΑ
Οι υπηρεσιακές εκθέσεις, τα έντυπα παρουσίας, οι χρονικές καταγραφές και οι λίστες κατανάλωσης που παράγονται από την Seachios προϋποτίθεται ότι είναι ακριβείς.
Ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει αντίγραφα αυτών των εγγράφων εντός 5 (πέντε) ημερών από την Υπηρεσία· μετά από αυτό, τα έγγραφα θα θεωρούνται αποδεκτά.
Ηλεκτρονικά αντίγραφα (PDF, JPG, MP4 ή παρόμοια) θα είναι πλήρως έγκυρα και δυναμικά εφαρμόσιμα.
Στοιχεία Επικοινωνίας
Για απορίες σχετικά με αυτούς τους Ορους, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε:
Seachios® Marine Services
Rua Visconde do Rio Branco, 67, Santos, Brazil
📧 Email: [email protected]
📞 Τηλέφωνο: +55 98 3022-7117
