Κώδικας Δεοντολογίας
Κώδικας Δεοντολογίας
Ημερομηνία Έναρξης:16 Σεπ 2025
Τελευταία Ενημέρωση: 16 Σεπτεμβρίου 2025
1. Εισαγωγή και Σκοπός
Seachios® Marine Services, μια πολυεθνική ηγέτης στις θαλάσσιες λύσεις με έδρα τη Βραζιλία και στρατηγικές συνεργασίες στην Ουρουγουάη, την Αργεντινή και τον Παναμά, εκδίδει αυτόν τον Κώδικα Δεοντολογίας ως δεσμευτικό πλαίσιο για ηθική, επαγγελματική και υπεύθυνη συμπεριφορά σε όλες τις δραστηριότητες.
Αυτός ο Κώδικας Δεοντολογίας στοχεύει να:
Καθιερώσει σαφή πρότυπα ηθικής συμπεριφοράς και διαφάνεια στις αποφάσεις.
Προαγάγει έναν εταιρικό πολιτισμό βασισμένο στην ακεραιότητα, λογοδοσία και σεβασμό.
Εξασφαλίσει συμμόρφωση με εθνικά και διεθνή νομικά πλαίσια, συμπεριλαμβανομένων προτύπων για το περιβάλλον, την εργασία, την προστασία δεδομένων και την καταπολέμηση της διαφθοράς.
Λειτουργήσει ως αναφορά για υπαλλήλους, στελέχη, εργολάβους, προμηθευτές, αντιπροσώπους και εταίρους, διασφαλίζοντας ότι όλες οι δραστηριότητες κάτω από το όνομα Seachios αντικατοπτρίζουν τις αξίες και τις δεσμεύσεις μας.
Αυτός ο Κώδικας αποτελεί αναπόσπαστο πυλώνα του Πλαισίου Εταιρικής Διακυβέρνησης και Ακεραιότητας.
2. Κύριες Εταιρικές Αξίες
Η ηθική και λειτουργική μας φιλοσοφία εδράζεται στις ακόλουθες αρχές:
Ακεραιότητα: Διοίκηση επιχειρήσεων με ειλικρίνεια, διαφάνεια και συνέπεια.
Λογοδοσία: Ανάληψη πλήρους ευθύνης για τις αποφάσεις μας και τον κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο.
Αριστεία: Επιδίωξη των υψηλότερων προτύπων στην παροχή θαλάσσιων υπηρεσιών και στις σχέσεις με τους ενδιαφερόμενους.
Βιωσιμότητα: Ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών στις λειτουργίες, με συμμόρφωση προς τα διεθνή πρωτόκολλα περιβάλλοντος.
Σεβασμός: Διασφάλιση δικαιοσύνης, αξιοπρέπειας και ενσωμάτωσης σε όλες τις επαγγελματικές αλληλεπιδράσεις.
3. Ηθικές Αρχές και Πρότυπα Συμπεριφοράς
3.1 Συμμόρφωση με Νόμους και Κανονισμούς
Εθνική Συμμόρφωση: Αυστηρή τήρηση του Βραζιλιάνικου Αστικού Κώδικα, Εμπορικού Δικαίου της Ουρουγουάης, Εμπορικών και Ναυτιλιακών Κωδίκων Αργεντινής, Εταιρικού Δικαίου Παναμά και άλλων εφαρμόσιμων εσωτερικών πλαισίων.
Διεθνής Συμμόρφωση: Ευθυγράμμιση με τα πρότυπα MARPOL, SOLAS, ISM Code, IMO standards, ILO Maritime Labour Convention, and OECD guidelines.
3.2 Καταπολέμηση Διαφθοράς και Δωροδοκίας
Μηδενική Ανοχή: Καμία δωροδοκία, διαφθορά, διευκολυντικές πληρωμές ή ανάρμοστη επιρροή.
Πλαίσια Συμμόρφωσης: Τήρηση του Νόμου Καθαρής Εταιρείας Βραζιλίας, U.S. FCPA, Νόμος Καταπολέμησης Δωροδοκίας Ηνωμένου Βασιλείου 2010, Σύμβαση Κατά της Δωροδοκίας του ΟΟΣΑ, και UNCAC.
Υποχρεωτική Αναφορά: Όλοι οι υπάλληλοι και ενδιαφερόμενοι φορείς πρέπει να αναφέρουν άμεσα ύποπτες παραβάσεις.
3.3 Περιβαλλοντική Ευθύνη
Συμμόρφωση με MARPOL και ISO 14001: Ενσωμάτωση περιβαλλοντικής ευθύνης σε όλες τις λειτουργίες.
Πρόληψη Ρύπανσης: Υιοθέτηση προηγμένων συστημάτων διαχείρισης αποβλήτων, ελέγχου εκπομπών και επεξεργασίας θαλασσινού νερού τη γηγεία.
Δέσμευση για Βιωσιμότητα: Μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος σε όλες τις παγκόσμιες λειτουργίες.
3.4 Δίκαιες Εργασιακές Πρακτικές και Ανθρώπινα Δικαιώματα
Ίσες Ευκαιρίες: Δέσμευση για ποικιλότητα, ενσωμάτωση και ένα χώρο εργασίας ελεύθερο από διακρίσεις ή παρενόχληση.
ILO Maritime Labour Convention: Πλήρης συμμόρφωση με τα δικαιώματα εργασίας και τα πρότυπα ευημερίας των ναυτικών.
Ανθρώπινα Δικαιώματα: Σεβασμός στις κοινότητες που επηρεάζονται από τις δραστηριότητές μας.
3.5 Εχεμύθεια και Προστασία Δεδομένων
Διακυβέρνηση Δεδομένων: Συμμόρφωση με GDPR (ΕΕ), LGPD (Βραζιλία), CCPA/CPRA (Η.Π.Α.), και ισότιμους νόμους σε Ουρουγουάη, Αργεντινή και Παναμά.
Υποχρέωση Εχεμύθειας: Διασφάλιση ευαίσθητων πληροφοριών επιχειρησιακών και πελατών.
Ευρωπαϊκή Υποδομή Δεδομένων: Διατήρηση ισχυρών συστημάτων κυβερνοασφάλειας με προστασία στο υψηλότερο διεθνές επίπεδο.
3.6 Σύγκρουση Συμφερόντων
Αποφυγή και Γνωστοποίηση: Οι υπάλληλοι, διευθυντές και συνεργάτες πρέπει να γνωστοποιούν πιθανές συγκρούσεις.
Ακεραιότητα στη Λήψη Αποφάσεων: Τα εταιρικά συμφέροντα πρέπει να υπερισχύουν των προσωπικών ή εξωτερικών επιρροών.
4. Ευθύνες Ενδιαφερομένων Μερών
4.1 Υπάλληλοι
Κατανόηση, ενσωμάτωση και συμμόρφωση με αυτόν τον Κώδικα Δεοντολογίας.
Άμεση αναφορά οποιασδήποτε ύποπτης ηθικής ή συμμορφωτικής παραβίασης.
Να συμπεριφέρονται με επαγγελματισμό και ακεραιότητα καθ' όλη τη διάρκεια.
4.2 Ηγεσία και Διοίκηση
Ηγούνται με παράδειγμα μέσω ηθικής λήψης αποφάσεων.
Διασφαλίζουν ότι οι ηθικές αρχές είναι ενσωματωμένες στις στρατηγικές και λειτουργικές αποφάσεις.
Παρέχουν εκπαίδευση, πόρους και μηχανισμούς εφαρμογής για τη διατήρηση της συμμόρφωσης.
4.3 Εταίροι, Προμηθευτές και Ανάδοχοι
Ευθυνας σύμφωνα με τα ηθικά πρότυπα και τις συμβατικές υποχρεώσεις της Seachios.
Διασφάλιση ότι υποεργολάβοι και προσωπικό συμμορφώνονται με τον Κώδικα.
Υποβάλλονται σε δέουσα επιμέλεια και παρακολούθηση για να διασφαλίσουν διαρκή συμμόρφωση.
5. Αναφορά Παραβάσεων και Προστασία Πληροφοριοδοτών
5.1 Κανάλια Αναφοράς
Ένα ασφαλές, ανώνυμο και εμπιστευτικό σύστημα πληροφόρησης είναι διαθέσιμο στο: [email protected].
Οι αναφορές επεξεργάζονται με ανεξαρτησία, επείγουσα ανάγκη και αμεροληψία.
5.2 Πολιτική Μη Αντεκδίκησης
Απόλυτη απαγόρευση αντεκδίκησης κατά καλής πίστης πληροφοριοδοτών.
Προστασία εξασφαλισμένη από εταιρική πολιτική και ισχύοντες νόμους.
6. Επιβολή και Πειθαρχικά Μέτρα
Οι παραβάσεις αυτού του Κώδικα Δεοντολογίας θα οδηγήσουν σε:
Εσωτερικές Ενέργειες: Γραπτές προειδοποιήσεις, αναστολή, ή λύση εργασίας/συμβάσεων.
Εξωτερικές Ενέργειες: Παραπομπή στις αρμόδιες αρχές για αστική ή ποινική ευθύνη.
Διορθωτικά Μέτρα: Υιοθέτηση σχεδίων αναπροσαρμογής για να αποτραπεί επανεμφάνιση.
7. Συνεχής Βελτίωση και Εταιρικός Πολιτισμός
7.1 Περιοδικές Ανασκοπήσεις
Ο παρών Κώδικας υπόκειται σε ετήσια ανασκόπηση και ενημέρωση για να διασφαλίσει τη συμμόρφωση με τις εξελισσόμενες νομοθεσίες και τις βέλτιστες πρακτικές.
7.2 Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση
Υποχρεωτική εκπαίδευση συμμόρφωσης για όλους τους υπαλλήλους και τα σχετιζόμενα τρίτα μέρη.
Στοχευμένα προγράμματα για λειτουργίες υψηλού κινδύνου όπως η προμήθεια και οι κυβερνητικές σχέσεις.
Καμπάνιες ευαισθητοποίησης για την ηθική ενισχύοντας τις εταιρικές αξίες.
7.3 Ενσωμάτωση στον Πολιτισμό
Ο Κώδικας Δεοντολογίας είναι όχι μόνο μια πολιτική αλλά ένα αρχή εταιρικού πολιτισμού, βαθιά ενσωματωμένος στο επιχειρησιακό DNA της Seachios σε όλη τη Βραζιλία, την Ουρουγουάη, την Αργεντινή και τον Παναμά.
8. Τελική Δέσμευση
Η Seachios® Marine Services επιβεβαιώνει την ακλόνητη αφοσίωσή της στην ηθική ηγεσία, διαφάνεια, συμμόρφωση και λογοδοσία.
Αυτός ο Κώδικας Δεοντολογίας αποτελεί πυλώνα του πλαισίου διακυβέρνησής μας, διασφαλίζοντας ότι όλες οι λειτουργίες υπό το όνομα Seachios αντικατοπτρίζουν την εμπιστοσύνη, την υπευθυνότητα και την αριστεία στον παγκόσμιο θαλάσσιο κλάδο.
Πληροφορίες Επικοινωνίας
📧 Email: [email protected]
📞 Τηλέφωνο: +55 11 3042-0019
🏢 Διεύθυνση: Γραφείο Συμμόρφωσης, Seachios® Marine Services, Rua Visconde de Rio Branco, 67 – Centro, Santos – SP, 11013-030, Βραζιλία
