Χειρισμός
Χειρισμός
M/V Kamari – Επισκευή Πηδαλίου εν Πλω στη Βραζιλία
Εταιρεία
ΑM Nomikos
Εταιρεία
ΑM Nomikos
Εταιρεία
ΑM Nomikos
Υπηρεσίες
Επισκευές πλοίων εν πλω & riding squads · Υποβρύχιες συγκολλήσεις & επιθεωρήσεις UWILD-ready · Υποστήριξη αγκυροβολίας & εκκαθάριση λιμένα στη Βραζιλία · Τεχνική υποστήριξη ναυτιλίας & δομικές ενισχύσεις.
Υπηρεσίες
Επισκευές πλοίων εν πλω & riding squads · Υποβρύχιες συγκολλήσεις & επιθεωρήσεις UWILD-ready · Υποστήριξη αγκυροβολίας & εκκαθάριση λιμένα στη Βραζιλία · Τεχνική υποστήριξη ναυτιλίας & δομικές ενισχύσεις.
Υπηρεσίες
Επισκευές πλοίων εν πλω & riding squads · Υποβρύχιες συγκολλήσεις & επιθεωρήσεις UWILD-ready · Υποστήριξη αγκυροβολίας & εκκαθάριση λιμένα στη Βραζιλία · Τεχνική υποστήριξη ναυτιλίας & δομικές ενισχύσεις.
Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Διαχείριση πλοίων · ναυλώσεις
Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Διαχείριση πλοίων · ναυλώσεις
Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Διαχείριση πλοίων · ναυλώσεις
Έτος
2024
Έτος
2024
Έτος
2024



Η Seachios® Marine Services ολοκλήρωσε μια σύνθετη επισκευή πηδαλίου εν πλω για το M/V Kamari στη Βραζιλία, αποφεύγοντας τον δεξαμενισμό σε ναυπηγείο, διασφαλίζοντας πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις των νηογνωμόνων και ασφαλή ρυμούλκηση προς την Ισπανία.


ΑM Nomikos
Εμπορικές, εταιρικές και υπηρεσίες διαχείρισης πλοίων
Η Seachios® Marine Services πραγματοποίησε μια εξαιρετική επισκευή πηδαλίου εν πλω για το M/V Kamari στη Βραζιλία. Οι επαγγελματικές ομάδες καταδυτών, υποβρύχιων συγκολλήσεων και εξειδικευμένων τεχνικών της εταιρείας απέτρεψαν μια δαπανηρή επισκευή σε ναυπηγείο και εξασφάλισαν την ασφαλή ρυμούλκηση του πλοίου προς την Ισπανία. Η εργασία πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του νηογνώμονα, εντός χρονοδιαγράμματος και με πλήρη τεχνική αρτιότητα.
Όταν το M/V Καμάρι, ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου μήκους 190 μέτρων, υπό τη διαχείριση της A.M. Nomikos (Ελλάδα), έφτασε στη Βραζιλία τον Δεκέμβριο του 2024, αντιμετώπισε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να είχε διαταράξει ολόκληρο το εμπορικό του πρόγραμμα.
Η αιώρα πηδαλίου του πλοίου ήταν διαταραγμένη. Ο ανώτερος άξονας έλειπε, αφήνοντας το πηδάλιο ασταθές και προκαλώντας ισχυρούς κραδασμούς και κτυπήματα στην κατασκευή της γάστρας. Αυτό δεν ήταν απλώς θέμα συντήρησης — ήταν ένα σοβαρό κίνδυνο ασφαλείας. Ένα πλοίο με διαταραγμένο πηδάλιο κινδυνεύει από ζημιά γάστρας, απώλεια ελέγχου, κράτηση από την κατηγορία και ενδεχομένως να παραμείνει ακινητοποιημένο στο λιμάνι.
Η συμβατική πορεία θα ήταν να τοποθετηθεί το πλοίο σε στεγνό δοκιμαστήριο ναυπηγείου στη Βραζιλία, όπου το πηδάλιο θα μπορούσε να αποσυναρμολογηθεί, να ενισχυθεί και να επισκευαστεί. Όμως αυτή η λύση είχε σημαντικές μειονεκτήματα:
Χρόνος: Η διαθεσιμότητα χώρου αγκυροβολίας στη Βραζιλία είναι περιορισμένη, συχνά απαιτώντας εβδομάδες αναμονής.
Κόστος: Οι χρεώσεις ρυμούλκησης, οι χρεώσεις αγκυροβολίου και οι εργασίες στο στεγνό δοκιμαστήριο θα κόστιζαν εκατομμύρια στον ιδιοκτήτη.
Διαταραχή: Οι χαμένες ημέρες ναύλωσης θα μεταφράζονταν σε εμπορικές απώλειες.
Αντιμέτωπος με αυτήν την κατάσταση, ο διαχειριστής του πλοίου χρειαζόταν μια εναλλακτική — μια λύση που θα εξασφάλιζε ασφάλεια και συμμόρφωση χωρίς καθυστέρηση από το ναυπηγείο. Εκεί είναι που παρενέβη η Seachios®.
Η εντολή μας ήταν ξεκάθαρη: ασφαλίστε το πηδάλιο εν πλω σε αγκυροβόλιο, εξαλείψτε τα κτυπήματα και τους κραδασμούς, και καταστήστε το πλοίο ασφαλές για ρυμούλκηση διασχίζοντας τον Ατλαντικό προς την Ισπανία.
Όταν το M/V Καμάρι, ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου μήκους 190 μέτρων, υπό τη διαχείριση της A.M. Nomikos (Ελλάδα), έφτασε στη Βραζιλία τον Δεκέμβριο του 2024, αντιμετώπισε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να είχε διαταράξει ολόκληρο το εμπορικό του πρόγραμμα.
Η αιώρα πηδαλίου του πλοίου ήταν διαταραγμένη. Ο ανώτερος άξονας έλειπε, αφήνοντας το πηδάλιο ασταθές και προκαλώντας ισχυρούς κραδασμούς και κτυπήματα στην κατασκευή της γάστρας. Αυτό δεν ήταν απλώς θέμα συντήρησης — ήταν ένα σοβαρό κίνδυνο ασφαλείας. Ένα πλοίο με διαταραγμένο πηδάλιο κινδυνεύει από ζημιά γάστρας, απώλεια ελέγχου, κράτηση από την κατηγορία και ενδεχομένως να παραμείνει ακινητοποιημένο στο λιμάνι.
Η συμβατική πορεία θα ήταν να τοποθετηθεί το πλοίο σε στεγνό δοκιμαστήριο ναυπηγείου στη Βραζιλία, όπου το πηδάλιο θα μπορούσε να αποσυναρμολογηθεί, να ενισχυθεί και να επισκευαστεί. Όμως αυτή η λύση είχε σημαντικές μειονεκτήματα:
Χρόνος: Η διαθεσιμότητα χώρου αγκυροβολίας στη Βραζιλία είναι περιορισμένη, συχνά απαιτώντας εβδομάδες αναμονής.
Κόστος: Οι χρεώσεις ρυμούλκησης, οι χρεώσεις αγκυροβολίου και οι εργασίες στο στεγνό δοκιμαστήριο θα κόστιζαν εκατομμύρια στον ιδιοκτήτη.
Διαταραχή: Οι χαμένες ημέρες ναύλωσης θα μεταφράζονταν σε εμπορικές απώλειες.
Αντιμέτωπος με αυτήν την κατάσταση, ο διαχειριστής του πλοίου χρειαζόταν μια εναλλακτική — μια λύση που θα εξασφάλιζε ασφάλεια και συμμόρφωση χωρίς καθυστέρηση από το ναυπηγείο. Εκεί είναι που παρενέβη η Seachios®.
Η εντολή μας ήταν ξεκάθαρη: ασφαλίστε το πηδάλιο εν πλω σε αγκυροβόλιο, εξαλείψτε τα κτυπήματα και τους κραδασμούς, και καταστήστε το πλοίο ασφαλές για ρυμούλκηση διασχίζοντας τον Ατλαντικό προς την Ισπανία.
Όταν το M/V Καμάρι, ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου μήκους 190 μέτρων, υπό τη διαχείριση της A.M. Nomikos (Ελλάδα), έφτασε στη Βραζιλία τον Δεκέμβριο του 2024, αντιμετώπισε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να είχε διαταράξει ολόκληρο το εμπορικό του πρόγραμμα.
Η αιώρα πηδαλίου του πλοίου ήταν διαταραγμένη. Ο ανώτερος άξονας έλειπε, αφήνοντας το πηδάλιο ασταθές και προκαλώντας ισχυρούς κραδασμούς και κτυπήματα στην κατασκευή της γάστρας. Αυτό δεν ήταν απλώς θέμα συντήρησης — ήταν ένα σοβαρό κίνδυνο ασφαλείας. Ένα πλοίο με διαταραγμένο πηδάλιο κινδυνεύει από ζημιά γάστρας, απώλεια ελέγχου, κράτηση από την κατηγορία και ενδεχομένως να παραμείνει ακινητοποιημένο στο λιμάνι.
Η συμβατική πορεία θα ήταν να τοποθετηθεί το πλοίο σε στεγνό δοκιμαστήριο ναυπηγείου στη Βραζιλία, όπου το πηδάλιο θα μπορούσε να αποσυναρμολογηθεί, να ενισχυθεί και να επισκευαστεί. Όμως αυτή η λύση είχε σημαντικές μειονεκτήματα:
Χρόνος: Η διαθεσιμότητα χώρου αγκυροβολίας στη Βραζιλία είναι περιορισμένη, συχνά απαιτώντας εβδομάδες αναμονής.
Κόστος: Οι χρεώσεις ρυμούλκησης, οι χρεώσεις αγκυροβολίου και οι εργασίες στο στεγνό δοκιμαστήριο θα κόστιζαν εκατομμύρια στον ιδιοκτήτη.
Διαταραχή: Οι χαμένες ημέρες ναύλωσης θα μεταφράζονταν σε εμπορικές απώλειες.
Αντιμέτωπος με αυτήν την κατάσταση, ο διαχειριστής του πλοίου χρειαζόταν μια εναλλακτική — μια λύση που θα εξασφάλιζε ασφάλεια και συμμόρφωση χωρίς καθυστέρηση από το ναυπηγείο. Εκεί είναι που παρενέβη η Seachios®.
Η εντολή μας ήταν ξεκάθαρη: ασφαλίστε το πηδάλιο εν πλω σε αγκυροβόλιο, εξαλείψτε τα κτυπήματα και τους κραδασμούς, και καταστήστε το πλοίο ασφαλές για ρυμούλκηση διασχίζοντας τον Ατλαντικό προς την Ισπανία.



















Σχεδίαση Λύσης
Σε συνεργασία με τον αρχιμηχανικό επί του πλοίου και την TowService BV, η Seachios ανέπτυξε ένα Πλάνο Ασφάλισης Πηδαλίου προσαρμοσμένο στην ειδική κατάσταση του πλοίου. Δεν επρόκειτο για «πρόχειρη δουλειά». Ήταν ένα στρατηγικό σχέδιο μηχανικής που έπρεπε να:
Ακινητοποιήσει το πηδάλιο σε μηδενικές μοίρες.
Εξαλείψει τα χτυπήματα και τους κραδασμούς.
Αντέξει τις συνθήκες έλξης στη θάλασσα.
Ικανοποιήσει τις απαιτήσεις κλάσης και λιμενικών αρχών.
Εκτέλεση στο πεδίο
Η επιχειρησιακή δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στη θέση αγκύρωσης στη Βραζιλία μεταξύ 18 και 22 Δεκεμβρίου 2024. Κατά τη διάρκεια τεσσάρων ημερών, οι επαγγελματικές ομάδες κατάδυσης και τεχνικών της Seachios εκτέλεσαν το ακόλουθο έργο:
Εγκατάσταση θηλιών, αλυσίδων και στρόφιγγων για κλείδωμα του πηδαλίου στη θέση του.
Χρήση ανυψωτικών αλυσίδων και βαρούλκων Tirfor για ευθυγράμμιση του πηδαλίου υποβρυχίως.
Κατασκευή και υποβρύχια συγκόλληση εξατομικευμένων χαλύβδινων σωλήνων, βραχιόνων και ενισχυτικών μπαρών για εξάλειψη των χτυπημάτων.
Εφαρμογή σφήνων και χαλύβδινων μπαρών για επιπλέον ακαμψία και δομική σταθερότητα.
Τελική σταθεροποίηση που διασφαλίζει ότι το πηδάλιο ακινητοποιήθηκε σε μηδενική μοίρα χωρίς υπολειπόμενους κραδασμούς.
Αντιμετωπίζοντας Προκλήσεις
Η κίνηση των χτυπημάτων του πηδαλίου ήταν τόσο έντονη που έσπασε τις θηλιές στις αρχικές προσπάθειες. Η ομάδα της Seachios αντέδρασε σχεδιάζοντας μια εξατομικευμένη μέθοδο ενίσχυσης: δύο χαλύβδινοι σωλήνες συγκολλήθηκαν υποβρυχίως μεταξύ του πηδαλίου και της γάστρας, ενισχυμένοι με σφήνες και χαλύβδινες μπάρες. Αυτή η καινοτομία εξουδετέρωσε πλήρως τα χτυπήματα.
Οι δύτες μας εργάστηκαν σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας και υψηλού κινδύνου, όμως κάθε στάδιο εκτελέστηκε με ακρίβεια, διασφαλίζοντας την ασφάλεια τόσο του προσωπικού όσο και του πλοίου.
Αποτελέσματα & Επίδραση
Το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα επιτυχές:
Το πηδάλιο ακινητοποιήθηκε σε μηδενικές μοίρες χωρίς χτυπήματα ή κραδασμούς.
Το πλοίο κηρύχθηκε ασφαλές για ρυμούλκηση Ισπανία από τον επί του πλοίου αρχιμηχανικό.
Ολόκληρη η επιχείρηση ολοκληρώθηκε σε μόλις τέσσερις ημέρες, αποφεύγοντας τις εβδομάδες διακοπής που θα απαιτούσε ένα ναυπηγείο.
Ο πελάτης εξοικονόμησε σημαντικά κόστη ξηρών επισκευών και ρυμούλκησης, διατηρώντας τη συμμόρφωση με τα διεθνή πρότυπα κλάσης και λιμενικών αρχών.
Αυτή η περίπτωση δείχνει ότι η Seachios μπορεί να παρέχει υποβρύχιες επισκευές πλοίων στη Βραζιλία — ακόμη και για μεγάλες δομικές ζημιές — χωρίς την ανάγκη ξηροδρομείων ή εισόδου σε ναυπηγείο.

Σχεδίαση Λύσης
Σε συνεργασία με τον αρχιμηχανικό επί του πλοίου και την TowService BV, η Seachios ανέπτυξε ένα Πλάνο Ασφάλισης Πηδαλίου προσαρμοσμένο στην ειδική κατάσταση του πλοίου. Δεν επρόκειτο για «πρόχειρη δουλειά». Ήταν ένα στρατηγικό σχέδιο μηχανικής που έπρεπε να:
Ακινητοποιήσει το πηδάλιο σε μηδενικές μοίρες.
Εξαλείψει τα χτυπήματα και τους κραδασμούς.
Αντέξει τις συνθήκες έλξης στη θάλασσα.
Ικανοποιήσει τις απαιτήσεις κλάσης και λιμενικών αρχών.
Εκτέλεση στο πεδίο
Η επιχειρησιακή δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στη θέση αγκύρωσης στη Βραζιλία μεταξύ 18 και 22 Δεκεμβρίου 2024. Κατά τη διάρκεια τεσσάρων ημερών, οι επαγγελματικές ομάδες κατάδυσης και τεχνικών της Seachios εκτέλεσαν το ακόλουθο έργο:
Εγκατάσταση θηλιών, αλυσίδων και στρόφιγγων για κλείδωμα του πηδαλίου στη θέση του.
Χρήση ανυψωτικών αλυσίδων και βαρούλκων Tirfor για ευθυγράμμιση του πηδαλίου υποβρυχίως.
Κατασκευή και υποβρύχια συγκόλληση εξατομικευμένων χαλύβδινων σωλήνων, βραχιόνων και ενισχυτικών μπαρών για εξάλειψη των χτυπημάτων.
Εφαρμογή σφήνων και χαλύβδινων μπαρών για επιπλέον ακαμψία και δομική σταθερότητα.
Τελική σταθεροποίηση που διασφαλίζει ότι το πηδάλιο ακινητοποιήθηκε σε μηδενική μοίρα χωρίς υπολειπόμενους κραδασμούς.
Αντιμετωπίζοντας Προκλήσεις
Η κίνηση των χτυπημάτων του πηδαλίου ήταν τόσο έντονη που έσπασε τις θηλιές στις αρχικές προσπάθειες. Η ομάδα της Seachios αντέδρασε σχεδιάζοντας μια εξατομικευμένη μέθοδο ενίσχυσης: δύο χαλύβδινοι σωλήνες συγκολλήθηκαν υποβρυχίως μεταξύ του πηδαλίου και της γάστρας, ενισχυμένοι με σφήνες και χαλύβδινες μπάρες. Αυτή η καινοτομία εξουδετέρωσε πλήρως τα χτυπήματα.
Οι δύτες μας εργάστηκαν σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας και υψηλού κινδύνου, όμως κάθε στάδιο εκτελέστηκε με ακρίβεια, διασφαλίζοντας την ασφάλεια τόσο του προσωπικού όσο και του πλοίου.
Αποτελέσματα & Επίδραση
Το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα επιτυχές:
Το πηδάλιο ακινητοποιήθηκε σε μηδενικές μοίρες χωρίς χτυπήματα ή κραδασμούς.
Το πλοίο κηρύχθηκε ασφαλές για ρυμούλκηση Ισπανία από τον επί του πλοίου αρχιμηχανικό.
Ολόκληρη η επιχείρηση ολοκληρώθηκε σε μόλις τέσσερις ημέρες, αποφεύγοντας τις εβδομάδες διακοπής που θα απαιτούσε ένα ναυπηγείο.
Ο πελάτης εξοικονόμησε σημαντικά κόστη ξηρών επισκευών και ρυμούλκησης, διατηρώντας τη συμμόρφωση με τα διεθνή πρότυπα κλάσης και λιμενικών αρχών.
Αυτή η περίπτωση δείχνει ότι η Seachios μπορεί να παρέχει υποβρύχιες επισκευές πλοίων στη Βραζιλία — ακόμη και για μεγάλες δομικές ζημιές — χωρίς την ανάγκη ξηροδρομείων ή εισόδου σε ναυπηγείο.

Σχεδίαση Λύσης
Σε συνεργασία με τον αρχιμηχανικό επί του πλοίου και την TowService BV, η Seachios ανέπτυξε ένα Πλάνο Ασφάλισης Πηδαλίου προσαρμοσμένο στην ειδική κατάσταση του πλοίου. Δεν επρόκειτο για «πρόχειρη δουλειά». Ήταν ένα στρατηγικό σχέδιο μηχανικής που έπρεπε να:
Ακινητοποιήσει το πηδάλιο σε μηδενικές μοίρες.
Εξαλείψει τα χτυπήματα και τους κραδασμούς.
Αντέξει τις συνθήκες έλξης στη θάλασσα.
Ικανοποιήσει τις απαιτήσεις κλάσης και λιμενικών αρχών.
Εκτέλεση στο πεδίο
Η επιχειρησιακή δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στη θέση αγκύρωσης στη Βραζιλία μεταξύ 18 και 22 Δεκεμβρίου 2024. Κατά τη διάρκεια τεσσάρων ημερών, οι επαγγελματικές ομάδες κατάδυσης και τεχνικών της Seachios εκτέλεσαν το ακόλουθο έργο:
Εγκατάσταση θηλιών, αλυσίδων και στρόφιγγων για κλείδωμα του πηδαλίου στη θέση του.
Χρήση ανυψωτικών αλυσίδων και βαρούλκων Tirfor για ευθυγράμμιση του πηδαλίου υποβρυχίως.
Κατασκευή και υποβρύχια συγκόλληση εξατομικευμένων χαλύβδινων σωλήνων, βραχιόνων και ενισχυτικών μπαρών για εξάλειψη των χτυπημάτων.
Εφαρμογή σφήνων και χαλύβδινων μπαρών για επιπλέον ακαμψία και δομική σταθερότητα.
Τελική σταθεροποίηση που διασφαλίζει ότι το πηδάλιο ακινητοποιήθηκε σε μηδενική μοίρα χωρίς υπολειπόμενους κραδασμούς.
Αντιμετωπίζοντας Προκλήσεις
Η κίνηση των χτυπημάτων του πηδαλίου ήταν τόσο έντονη που έσπασε τις θηλιές στις αρχικές προσπάθειες. Η ομάδα της Seachios αντέδρασε σχεδιάζοντας μια εξατομικευμένη μέθοδο ενίσχυσης: δύο χαλύβδινοι σωλήνες συγκολλήθηκαν υποβρυχίως μεταξύ του πηδαλίου και της γάστρας, ενισχυμένοι με σφήνες και χαλύβδινες μπάρες. Αυτή η καινοτομία εξουδετέρωσε πλήρως τα χτυπήματα.
Οι δύτες μας εργάστηκαν σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας και υψηλού κινδύνου, όμως κάθε στάδιο εκτελέστηκε με ακρίβεια, διασφαλίζοντας την ασφάλεια τόσο του προσωπικού όσο και του πλοίου.
Αποτελέσματα & Επίδραση
Το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα επιτυχές:
Το πηδάλιο ακινητοποιήθηκε σε μηδενικές μοίρες χωρίς χτυπήματα ή κραδασμούς.
Το πλοίο κηρύχθηκε ασφαλές για ρυμούλκηση Ισπανία από τον επί του πλοίου αρχιμηχανικό.
Ολόκληρη η επιχείρηση ολοκληρώθηκε σε μόλις τέσσερις ημέρες, αποφεύγοντας τις εβδομάδες διακοπής που θα απαιτούσε ένα ναυπηγείο.
Ο πελάτης εξοικονόμησε σημαντικά κόστη ξηρών επισκευών και ρυμούλκησης, διατηρώντας τη συμμόρφωση με τα διεθνή πρότυπα κλάσης και λιμενικών αρχών.
Αυτή η περίπτωση δείχνει ότι η Seachios μπορεί να παρέχει υποβρύχιες επισκευές πλοίων στη Βραζιλία — ακόμη και για μεγάλες δομικές ζημιές — χωρίς την ανάγκη ξηροδρομείων ή εισόδου σε ναυπηγείο.
Περισσότερες λειτουργίες
Περισσότερες λειτουργίες
Περισσότερες λειτουργίες
Περίεργος για περισσότερα; Εξερευνήστε περισσότερες περιπτώσεις και δείτε τι είναι δυνατό για την επιχείρησή σας επίσης.
Μερικές φορές το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να κάνεις την αρχή — αλλά μόλις το κάνεις, εμείς στη Seachios® Marine Services φροντίζουμε ώστε όλα τα υπόλοιπα να γίνουν απλά.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ώρες Λειτουργίας
Δευτέρα έως Σάββατο: 9:00 π.μ. – 8:30 μ.μ.
Κυριακή: Κλειστά
Χάρτης Ιστότοπου
Υπηρεσίες
Νομικό Τμήμα

SEACHIOS CRANE NAVAL E SERVIÇOS MARÍTIMOS LTDA
λειτουργεί υπό την εμπορική ονομασία Seachios® Marine Services
Βραζιλιάνικο Μητρώο Εταιρειών (CNPJ/ΑΦΜ): 09.258.299/0001-53
Η εταιρεία αυτή συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του ΔΝΟ, τον Κώδικα ISM και τις απαιτήσεις της ANTAQ.
©2025 Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται.
Μερικές φορές το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να κάνεις την αρχή — αλλά μόλις το κάνεις, εμείς στη Seachios® Marine Services φροντίζουμε ώστε όλα τα υπόλοιπα να γίνουν απλά.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ώρες Λειτουργίας
Δευτέρα έως Σάββατο: 9:00 π.μ. – 8:30 μ.μ.
Κυριακή: Κλειστά
Χάρτης Ιστότοπου
Υπηρεσίες
Νομικό Τμήμα

SEACHIOS CRANE NAVAL E SERVIÇOS MARÍTIMOS LTDA
λειτουργεί υπό την εμπορική ονομασία Seachios® Marine Services
Βραζιλιάνικο Μητρώο Εταιρειών (CNPJ/ΑΦΜ): 09.258.299/0001-53
Η εταιρεία αυτή συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του ΔΝΟ, τον Κώδικα ISM και τις απαιτήσεις της ANTAQ.
©2025 Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται.
Μερικές φορές το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να κάνεις την αρχή — αλλά μόλις το κάνεις, εμείς στη Seachios® Marine Services φροντίζουμε ώστε όλα τα υπόλοιπα να γίνουν απλά.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ώρες Λειτουργίας
Δευτέρα έως Σάββατο: 9:00 π.μ. – 8:30 μ.μ.
Κυριακή: Κλειστά
Χάρτης Ιστότοπου
Υπηρεσίες
Νομικό Τμήμα

SEACHIOS CRANE NAVAL E SERVIÇOS MARÍTIMOS LTDA
δραστηριοποιείται υπό την επωνυμία Seachios® Marine Services
Βραζιλιάνικο Μητρώο Εταιρειών (CNPJ/Φορολογικό Αριθμός): 09.258.299/0001-53
Αυτή η εταιρεία συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του ΙΜΟ, τον Κώδικα ISM και τις απαιτήσεις της ANTAQ.
©2025 Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται.




